יום חמישי, 8 במרץ 2012

אמנות

מיד אחרי השירות הצבאי, במהלך החופשת שחרור שלי התחלתי קורס פסיכומטרי אינטנסיבי.
אני לא יכולה להגיד שנהנתי בו יותר מדי, טוב נו, אולי קצת נהנתי מלפתור תרגילים במתמטיקה.
אבל הייתי חייבת לפצות את עצמי אחרי המבחן המייגע והחלטתי להרשם לחוג ציור.
הזכרונות שלי מהחוג עדיין טריים (למרות שעברו כבר כמה שנים מאז).
אני לא אשכח את היום שבו הגעתי למרכז לאמנויות, לאורי המורה לציור.
עליתי לקומה העליונה של המרכז ושאלתי אותו באיזה שעות מתקיים החוג. הוא ענה לי שיש שיעור קבוצתי ביום שלישי בערב.
מאותו רגע ואילך, כל ימי שלישי שלי הוקדשו לתענוג צרוף של כמה שעות.
הרגשתי שאני עולה לגן עדן כל פעם שעליתי בגרם המדרגות.
המוזיקה, האנשים, ההדרכה המדהימה של אורי. הכל התחבר בצורה הרמונית ומושלמת.
מאז הספקתי לעבור לירושלים כדי להתחיל תואר ראשון באוניברסיטה, אבל מעולם לא מצאתי מאז את החוג ציור המושלם כמו שהיה לי אז.
החלטתי להעלות כמה מהציורים שלי שהספקתי לעשות במהלך השנה הקסומה הזאת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה