יום חמישי, 3 במאי 2012

פולנטה לעשירים


פולנטה ידועה כמאכל של עניים, אבל היא תופסת מקום של כבוד במסעדות יוקרה בשנים האחרונות.
היא נהדרת, קרמית, משביעה וזולה בטירוף להכנה!
המתכון הוא בהשראת החוברת השנייה המעולה של בצק אלים שרכשתי לעצמי ליום הולדת.
אופן ההכנה:
מרתיחים 4 כוסות מים בסיר. לאחר הופעת הבועות מוסיפים כפית מלח.
מתחילים לזרזף בזרם דק בערך כוס וחצי קמח תירס ומערבבים נמרצות כדי למנוע גושים (אפשר עם מטרפה) עד להסמכת התערובת.
מנמיכים את האש למינימום ומוסיפים רבע כוס חלב (בערך-אפשר יותר אם התערובת סמיכה מדי) וקוביית חמאה קטנה (10-15 גרם).
ניתן להוסיף מעט פלפל שחור אם אוהבים.
מגישים עם ביצת עין מעל ומתענגים על הטעם המופלא!




2 תגובות:

  1. מזל טוב על פתיחת הבלוג! אמרת לי ושכחתי? כי אני ממש לא זוכרת שדיברנו על זה? בכל מקרה... אני מתה על פולנטה וממליגה... האמת שזה אחד המאכלים האהובים עליי! הכל נראה כל כך טעים!

    השבמחק
  2. היי קרן!
    החלטתי לא לפרסם את הבלוג יותר מדי כי אין לי זמן להשקיע בו...
    אבל מדי פעם כשיש לי כמה דקות פנויות אז אני מעדכנת אותו.
    תודה רבה על המחמאות:)

    השבמחק