יום רביעי, 11 ביולי 2012

עוגיות שוקולד צ'יפס עם פקאן


אז כולכם בוודאי מכירים את מאיה מבצק אלים.
בזכותה העשרתי את המטבח במלא מתכונים שווים וקלים להכנה!
את העוגיות האלה הכנתי כבר אינספור פעמים והם בהשראת המתכון של מאיה לעוגיות.
אני מתה על הפקאנים ולדעתי הם טעימים בטירוף כאן!
אם לא מנשנשים מהבלילה תוך כדי ההכנה אז מתקבלות 25-30 עוגיות.
כשהשותף שלי אכל את העוגיות הוא שאל אותי: "יש בהן חמאת בוטנים?"
אמרתי לו: "לא, זה המלח!"- אז תוסיפו מלח כי הוא ממש משדרג!
רשימת מכולת:
150 גרם חמאה רכה
1 ורבע כוסות קמח (לא תופח)
1 כוס קוואקר (מומלץ לא אינסטנט)
חצי כפית סודה לשתייה
חצי כפית מלח
כוס ורבע סוכר חום (אפשר להפחית לכוס)
1 ביצה
1 כפית וניל טהור/מחית וניל
100 גרם אגוזי פקאן חצויים
3-4-כוס שוקולד צ'יפס
אופן ההכנה:
מקציפים את החמאה הרכה עם הסוכר החום, מוסיפים את הביצה ומקציפים עוד 2-3 דקות לקבלת קציפה בהירה.
מוסיפים את המלח, סודה לשתייה ומחית וניל ומערבבים היטב.
מוסיפים את הקמח ומערבבים עד שהקמח נטמע כמעט לחלוטין בבלילה.
מכניסים את הקוואקר פנימה ומערבבים, לבסוף מוסיפים את הפקאנים החצויים והשוקולד צ'יפס.
אופים בחום בינוני (180 מעלות צלזיוס) למשך 8-12 דקות (תלוי בתנור)
תמיד עדיף לאפות פחות כי לאחר האפייה העוגיות מתקשות.

6 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה סופי! אני אביא לך עוד גם בפעם הבאה שאני אכין אותן:)

      מחק
  2. הי,
    העוגיות נראות מצויין.
    שוקולד ופקאנים זה שילוב מנצח בעוגיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן שילוב מוצלח!
      אלה העוגיות האהובות עליי כרגע אחרי מקרונים.

      מחק