יום ראשון, 15 ביולי 2012

סלט טונה עם גבינת פטה

טוב, אז מבחינתי אני המצאתי את השילוב הזה כי לא ראיתי את זה בשום מקום אחר (יותר נכון, לא חיפשתי!)
זאת הייתה הארוחת ערב והבוקר שלי ב-12 שעות האחרונות ולא רציתי שהסלט הזה יגיע לקיצו!
אז הנה לכם מתכון פשוט, טעים, בריא ומהיר לימים הרותחים וגם לימים סגריריים (כן ירבו!)
הרשימת מצרכים היא לאדם יחיד (רעב), או כתוספת לשניים-שלושה אנשים- אז תכפילו כמויות:) 
רשימת מכולת:
קופסת טונה בשמן רגיל(?)/קנולה/זית
2 בצלים ירוקים קצוצים דק
גבינת פטה עיזים- כמה שתרצו- חתוכה לקוביות קטנטנות או מפוררת
שפע של לימון
פלפל שחור גרוס טרי
אופן ההכנה: 
מערבבים את הטונה, בצל ירוק ופטה וסוחטים מעל מיץ לימון ומוסיפים פלפל שחור...זהו!
(אין צורך במלח כאן כי הפטה מלוחה)
 אוכלים את המנה עם בגטים פרוסים דק-דק ונהנים מכל רגע.



4 תגובות:

  1. אני לא אוכלת דגים וחלב יחד.
    אבל זה כלכך יפה. אני משערת שגם טעים.
    איך צילמת?

    השבמחק
    תשובות
    1. צילמתי במצלמה פשוטה- Canon PowerShot SD790 IS.
      יש אור יום מוצלח ליד המרפסת אז ניצלתי אותו לצילום:)
      את צריכה למצוא מישהו שיבטל לך את המנהג של אי-אכילת חלב ודגים!

      מחק
  2. ונילה: זה אחלה רעיון ואני מודה שבארוחות בוקר במסעדות אם מגישים טונה ופטה אני מערבבת ביניהם! ועוד משהו לא קשור- אולי תוסיפי אופציה להרשם במייל לבלוג כי זה די נוח לקבל מייל כל פעם שיש פוסט חדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הטיפ- יישמתי אותו מיד:)
      כדי "לצאת" קצת מהאנונימיות, תדעי שקוראים לי דנה.

      מחק